Dacă te gândești să organizezi un eveniment business, indiferent dacă vorbim de o conferință, de o lansare de produs sau pur și simplu de o întâlnire cu partenerii de afaceri, cu siguranță te-ai întrebat care este acel element cheie care transformă un eveniment într-un succes real. Secretul nu stă în numărul mare de participanți sau în renumele invitaților, ci într-un lucru aparent simplu, banal: locația evenimentului.
Au existat multe situații în care un eveniment a avut de suferit din cauza spațiului în care a fost organizat, tocmai de aceea, alegerea locației potrivite trebuie să se afle în topul priorităților tale. Lumina naturală, confortul pe care îl oferă un spațiu, accesibilitatea, mărimea sălii, modul în care este amenajată, toate aceste elemente pot transforma un eveniment într-o experiență cu adevărat unică pentru participanți. Știi cât de multe contează funcționarea aerului condiționat la o conferință organizată în mijlocul verii? Sau cât de mult contează să ai la dispoziție locuri de parcare pentru participanți sau un restaurant unde puteți servi prânzul împreună? Să nu mai vorbim de funcționarea optimă a tuturor echipamentelor care asigură desfășurarea în perfectă ordine a evenimentului.
După cum poți observa, nu contează doar sala de conferințe în sine, ci și pachetul de servicii pe care îl primești odată cu rezervarea sălii. Așadar, în momentul în care cauți o sală de conferințe, asigură-te că ea îndeplinește următoarele criterii:
- Spațiu suficient pentru numărul de invitați, indiferent de amenajarea sălii (ai grijă că există mai multe tipuri de configurare a sălii de conferință, fiecare dintre ele asigurând un anumit număr de locuri)
- Parcare disponibilă pentru toți invitații
- Dotările sălii de conferințe (videoproiector, ecran de proiecție, pointer, sonorizare, flipchart, aer condiționat, etc.)
- Accesabilitatea sălii de conferințe (Cât de aproape este de centrul orașului? Drumul este ușor accesibil pentru cei care vin cu mașina?)
- Existența unui restaurant prin preajmă pentru situația în care se dorește un prânz sau o cină alături de participanți
Ce trebuie tu să faci este să îți prioritizezi criteriile, să vezi ce este mai important și unde nu poți accepta niciun compromis. Un alt secret al unui eveniment reușit este începerea căutărilor pentru sala perfectă din timp pentru că dacă vei aștepta până în ultimul moment, riști să te alegi cu o sală total nepotrivită pentru tema evenimentului și pentru nevoile tale, doar pentru simplul fapt că aceea era singura disponibilă. Și cu siguranță nu îți dorești asta, nu-i așa?
Hotel Ramada Constanța îți pune la dispoziție 4 săli de conferință luminate natural, care pot sta în spatele evenimentului tău reușit. Sala Seneca asigură locuri pentru aproximativ 220 de participanți, salile Cicero și Ovidius sunt perfecte pentru conferințe de dimensiuni medii, având o capacitate de maxim 80 de locuri, iar sala Socrate poate găzdui un număr maxim de 35 de participanți. Printre dotările sălilor de numără videoproiector, ecran de proiecție, pointer, sonorizare, flipchart și markere, Internet wireless, aer condiționat și materiale consumabile (oferite contracost), deci tu va trebui doar să rezervi locația și să apari în ziua evenimentului cu multă bună dispoziție. În plus, locația hotelului este una accesibilă, iar confortul pe care îl oferă sălile de conferință este unul extrem de ridicat. Echipa Ramada Constanța îți stă la dispoziție cu sfaturi și recomandări pentru un succes deplin al evenimentului tău. Fă primul pas și rezervă-ți locația perfectă pentru evenimentul tău business!