Cum să alegi sala de conferință pentru un eveniment reușit?

Organizarea unei conferințe reușite depinde în primul rând de locația ei. Sala de conferințe nu ar  trebui să fie aleasă în ultimul moment, în funcție de disponibilitate, ci din timp, pentru a te asigura că se potrivește perfect nevoilor tale. Înainte de a alege o sală de conferințe, trebuie să stabilești anumite criterii de care depinde succesul evenimentului tău. Iată câteva dintre cele mai importante criterii de la care nu ar trebui să te abați în momentul în care organizezi un eveniment business:

  1. Numărul de participanți

Primul și cel mai important lucru în funcție de care trebuie să alegi o sală de conferințe este numărul de participanți. Ai nevoie de o sală mică, de 50 de persoane sau de una de 200 de locuri? Este important să știi din timp numărul aproximativ al participanților și să alegi o sală potrivită, care să asigure un confort ridicat.

Hotel Ramada Constanța îți oferă 4 opțiuni de săli de conferință din care o poți alege pe cea mai potrivită evenimentului tău:

  • Sala Cicero: capacitate de maxim 80 de locuri
  • Sala Ovidius: capacitate de maxim 80 de locuri
  • Sala Seneca: capacitate de maxim 220 de locuri
  • Sala Socrate: capacitate de maxim 35 de locuri

Nu trebuie să fii atent doar la capacitatea maximă a sălilor de conferință, ci și la modul în care acestea pot fi aranjate pentru că numărul de locuri poate să difere în funcție de acest lucru. Spre exemplu, un aranjament tip teatru îți va oferi o capacitate mai mare decât un aranjament în formă de U sau tip sală de curs.

  1. Dotările sălii de conferință

Un alt lucru de care depinde succesul unei eveniment este echipamentul cu care este dotată sala de conferință. În funcție de tipul evenimentului poți avea nevoie de un videoproiector, de un ecran de proiecție sau flipchart și markere. Tot la dotările sălii de conferință intră și aerul condiționat, care poate asigura un climat confortabil, mai ales în sezonul canicular.

Înainte de a rezerva o sală de conferințe, asigură-te că ea este dotată cu tot ce ai nevoie pentru a evita situațiile în care pe ultima sută de metri cauți un videoproiector disponibil sau echipamente de sonorizare. Sălile din cadrul hotelului Ramada Constanța sunt luminate natural, sunt dotate cu videoproiector, ecran de proiecție, pointer, sonorizare, flipchart și markere si dispun de Internet wireless și aer condiționat, deci nu va trebui să îți faci griji pentru nimic.

  1. Locația sălii de conferințe

Nu în ultimul rând, trebuie să iei în considerare și locația sălii de conferințe. Unde se află? Cât de accesibilă este? Există locuri de parcare suficiente pentru particianți? Există vreun restaurant prin preajmă în cazul în care este programată și o pauză de masă? Toate aceste lucruri ar trebui analizate din timp pentru că fac parte din prima impresia pe care participanții și-o fac despre evenimentul în sine.

Hotel Ramada Constanța bifează toate elementele de mai sus. Se află într-o zonă destul de ușor accesibilă, dispune de suficiente locuri de parcare pentru participanți și are chiar și un restaurant unde puteți servi masa. În plus, două dintre sălile de conferință disponibile au o vedere spectaculoasă spre mare, iar acest lucru contribuie la confortul și bună dispoziția participanților și implicit, la succesul evenimentului tău.

Dacă vrei să te bucuri de o conferință reușită, nu uita că totul pleacă de la alegerea spațiului potrivit, care să îți asigure un confort ridicat și echipamentele necesare, iar hotel Ramada Constanța este cel mai potrivit din acest punct de vedere!

Acum - Ofertă la sute de produse pe eMag.ro


EU IUBESC ROMÂNIA PE FACEBOOK

Lasă un comentariu...

*