Cum contribuie o companie de prestigiu internațional la promovarea legendei lui Dracula

Dracula este unul dintre personajele cele mai cunoscute din România, iar legenda sa este faimoasă în întreaga lume.

Totul a pornit de la cartea Dracula, scrisă de irlandezul Bram Stoker la finalul secolului al XIX-lea, însă în zilele noastre legenda lui Dracula este transmisă mai departe prin diverse mijloace.

Iar printre cei care contribuie la popularizarea legendei lui Dracula sunt și cei de la Grupul Kindred. Compania care activează în domeniul jocurilor de noroc este prezentă în peste 100 de țări (cu peste 27 de milioane de clienți), iar în România a dat naștere, în 2018, cazinoului Vlad Cazino.

Acesta are specific românesc și este inspirat din legenda lui Dracula. “Simbolul” acestui cazino este Vlad, un vampir jucăuș, pus mereu pe distracție.

În cei aproape trei ani de existență, Vlad Cazino a devenit un punct de referință al distracției la jocuri de noroc, iar grupul Kindred și-a consolidat portofoliul din țara noastră, din care mai face parte și Unibet România.

Vampirul Vlad nu scoate în evidență doar calitățile lui Dracula, ci și umorul românesc. De altfel, toată povestea Vlad Cazino este tratată cu mult umor în campaniile de comunicare, motiv pentru care reclamele din online și TV au mare lipici la public.

De asemenea, Vlad Cazino a pus umărul și la promovarea unui alt eveniment de referință pentru România, festivalul Untold. La ediția din 2019, Vlad a sprijinit financiar acest festival, iar o serie de clienți ai cazinoului au câștigat invitații și pachete VIP la festivalul de la Cluj-Napoca.

“Casa lui Dracula”, unul dintre cele mai vizitate obiective din România

Castelul Bran, unde se crede că a locuit Dracula, este unul dintre cele mai populare obiective turistice din România.

Popularitatea de care beneficiază Dracula este evidențiată de cifrele oferite de cei de la Castelul Bran.

Dacă pe 2020 numărul vizitatorilor nu a fost anunțat deocamdată, în 2019 peste 1 milion de vizitatori au mers la Castelul Bran.

Dintre aceștia, plătitoare au fost 885.782 de persoane, în timp ce restul au participat la evenimente publice și private.

Cifra de afaceri a Castelului Bran din 2019 a fost de aproape 8 milioane de euro, în creștere cu 13.45% față de 2018. Aproximativ 80% din această sumă este generată din vânzarea biletelor de intrare la Castelul Bran.

Cât costă biletele de intrare la Castelul Bran?

Pentru a intra la Castelul Bran, adulții trebuie să plătească un bilet de intrare în valoare de 45 lei.

Pensionarii au o reducere de 10 lei dacă prezintă actul de identitate și plătesc astfel 35 de lei.

De asemenea, studenții plătesc 25 de lei, iar elevii 10 lei, dar trebuie să prezinte legitimația de studii. Copiii cu vârsta până la 7 ani beneficiază de intrarea gratuită.

Grupurile organizate, care conțin peste 20 de copii, plătesc 5 lei de persoană.

De asemenea, se poate vizita și expoziția Instrumente medievale de tortură (prețul de intrare este 10 lei), dar și Tunelul Timpului (prețul de intrare este 20 de lei). Biletele pot fi achiziționate la casele de la Castelul Bran sau online.

Fotografiatul și filmatul sunt gratuite, cât timp sunt realizate în regim de amatori. Cei ce doresc să facă ședințe foto profesioniste trebuie să contacteze conducerea Castelului.

În programul de iarnă (1 octombrie – 31 martie), Castelul Bran este deschis zilnic. Luni, între orele 12-16, iar de marți până duminică între orele 9 și 16. Ultima intrare este la ora 16:00.

Vara (1 aprilie – 30 septembrie), programul este de luni este între orele 12 și 18, iar de marți până duminică între orele 9 și 18. Ultima intrare este la ora 18:00.

 

EU IUBESC ROMÂNIA PE FACEBOOK

Lasă un comentariu...

*